Subject: RE: Sideprojekti kooskõlastustaotlus - Rae vald, radarihoone ja lennujuhtimiskeskuse vaheline mikrotorustik
From: "Tarto Mari" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 13:49:49 +0200

Tere

Sooviksime antud projekti raames infot ka  Tallinna väikese ringtee kohta.

Rae valla üldplaneeringust on näha, et projekteeritav sidetrass ristub
Tallinn väikese ringteega.

Sooviksime oma projektile lisada Tallinn väikese ringtee trassikoridori.
Kas te saaksite selle meile saata?

Mis tingimusel võime Tallinna väikese ringteega ristuda?

Lugupidamisega

Mari Tarto

AS Connecto Eesti

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Tarto Mari
Sent: Wednesday, January 8, 2025 1:53 PM
To: [email-masked]
Subject: Sideprojekti kooskõlastustaotlus - Rae vald, radarihoone ja
lennujuhtimiskeskuse vaheline mikrotorustik

Tere

Vastavalt Lennuliiklusteeninduse AS tellimusele koostab AS Connecto Eesti

„Harju maakond Rae vald Rae küla Radarihoone ja lennujuhtimiskeskuse
vaheline mikrotorustik“ tööprojekti.

Manuses projekti materjalid.

Palume Transpordiameti kooskõlastust  projektile.

Lugupidamisega

Mari Tarto

AS Connecto Eesti

Tuisu tn 19

11314 Tallinn

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 588 61619

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.